

Kan ik NovaStudio testen?
Ja, u kan de NovaStudio Software eerst testen! U kan de GRATIS versie van NovaStudio geheel vrijblijvend downloaden en gebruiken. U kunt de GRATIS versie via onze webshop downloaden (geheel gratis, dus geen kosten). Voeg de gratis versie van NovaStudio toe aan u winkelmandje en ga verder na afrekenen. Nadat u de gratis versie heeft besteld via de webshop ontvangt u van ons een e-mailbericht met alle informatie en een download link. Twijfel NIET en probeer onze software gewoon GRATIS uit …. ik zou zeggen; “Wat heeft u te verliezen?” … precies, helemaal niks 🙂
Voor welke besturingssystemen is NovaStudio geschikt?
NovaStudio is alleen geschikt voor MicroSoft Windows besturingssystemen (vanaf Windows XP)
NovaStudio is NIET geschikt voor MAC, Android of elk ander besturingssystemen! Wel kunt u de software installeren op een tablet als deze voorzien is van een Windowsbesturingssysteem!
Wat is de levertijd?
Op NovaStudio Gratis zit geen levertijd, download de GRATIS software en u kunt direct aan de slag. U licentienummer voor de GRATIS versie ontvangt u direct per mail. Gewoon proberen 🙂
Wanneer u voor NovaStudio PRO kiest krijgt u van ons een e-mail met daarin uw persoonlijke licentienummer. Als u reeds gebruik maakt van NovaStudio GRATIS kunt u de software eenvoudig upgraden met het toegezonden licentienummer, dus geen nieuwe installaties
Als u bij de aankoop van NovaStudio PRO ervoor gekozen heeft om het “‘installatiepakket”‘ erbij te bestellen zullen wij telefonisch of per mail contact met u opnemen om een afspraak in te plannen voor de installatie.
Hoeveel medewerkers kan ik aanmaken binnen NovaStudio?
In NovaStudio GRATIS kunt u maar 1 medewerker aanmaken. Als u voor NovaStudio PRO kiest kunt u onbeperkt aantal gebruikers / medewerkers aanmaken.
Wat is de looptijd van NovaStudio?
De licentie van NovaStudio GRATIS of PRO zijn voor onbepaalde tijd. Nadat u de software heeft geïnstalleerd mag u NovaStudio voor altijd gebruiken. U koopt bij ons namelijk de software en géén ingewikkelde licentieovereenkomst met terugkerende kosten!
Duidelijk en eenvoudig!
Wat is support?
In NovaStudio Pro zit ‘support’ inbegrepen. Dit houdt in dat wanneer u tegen een probleem aanloopt, u een vraag en/of opmerking heeft dat u ons per mail kunt bereiken op info@novastudio.nl. Onze medewerkers zullen zullen zo snel mogelijk reageren.
Is het mogelijk om een gebruikstraining aan te vragen?
Ja, het is mogelijk om een gebruikstraining aan te vragen. Neem voor meer informatie over dit onderwerp contact met ons op of bestel een trainingsessie via onze webshop.
Kan ik NovaStudio gebruiken in meerdere filialen tegelijk?
Dit is absoluut mogelijk, echter alleen met NovaStudio Pro. Bij NovaStudio Pro wordt uw data opgeslagen op een externe, online server (ook wel ‘Data in de Cloud’ genoemd). Waardoor we het mogelijk kunnen maken om meerdere filialen met elkaar te laten ‘communiceren’. Zo kan u bijvoorbeeld in het ene filiaal de voorraad van de andere filialen opzoeken, of uw administratie thuis nakijken.
Wanneer u Novastudio voor meerdere filialen wilt aanschaffen, dient u voor elk filiaal NovaStudio Pro apart aan te schaffen.
Meer informatie over dit onderwerp? Neem dan contact met ons op, vermeld in het bericht om hoeveel filialen het gaat.
Staat uw antwoord niet tussen de veelgestelde vragen? Kijk dan eens bij de NovaStudio handleidingen. In de Novastudio handleidingen vind u alle informatie om stap voor stap te leren werken met NovaStudio.
Tijdens de ontwikkeling van NovaStudio hebben wij gebruik gemaakt van alle in het verleden opgedane kennis en ervaring. Hierbij hebben wij geprobeerd om zo veel mogelijk functionaliteiten in te bouwen in NovaStudio. Het kan echter zo zijn dat u nog iets mist, een vraag en/of op- of aanmerking heeft met betrekking tot NovaStudio, dit horen wij uiteraard graag van u!